OFF… VI KLARTE DET IGJEN!

Er det mulig da? Å spise seg såå mett enda en gang . Og attpå til så seint på kvelden.

Vi, som ikke skulle spise seint på kvelden lenger. Og ihvertfall ikke middag.

Men da jeg kommer hjem fra jobb helt utsulta, og klokka allerede er blitt sju. Ja da blir det til at potetene blir slengt i kjelen til koking da, mens jeg tar en rask kaffekopp for å døyve den værste sulten.

Og den riktig så “sunne” maten som havna i steikepanna da. Røkte kjøttpølser som jeg hadde i kjøleskapet. Jeg hadde jeg noen grønnsaker også, men hva hjelper det? Når mannen ville ha saus i tillegg. Da ble det jo selvfølgelig det også , pluss surkål.

Vi spiste til krampa tok oss. Og nå er det ingen som orker å lee på øyelokket her en gang.

Det er jo rett og slett ubehagelig! At man aldri kan lære..

Må gjøre et nytt forsøk i morgen.  Er bare helt nødt!!

 

#overmett #overspise

 

10 kommentarer
    1. dette er nok ikke lett nei,da er det lurt å ha noe sundt i veska si som en kan ty til så en ikke blir så utrolig sulten,en måltidserstatter eller noen nøtter hjelper iallefall meg til å ikke føle på sulten,da spiser en litt mindre når middagen kommer på bordet :=)

    2. Den følelsen forstår jeg godt, og jeg kan ikke fordra den. 😉
      Ikke lett å ha tidlig middag når jobben er ferdig så sent. Og mat etter jobb må til. Det smakte sikkert utrolig godt! 🙂

      1. Ja, mat etter jobb må til. Og jeg slutter som regel tidligst klokka 18.00 . Så det blir seint. Men for tiden jobber jeg bare to dager i uka. Så burde jo droppa store middager de dagene.

    3. Fins ikke noe verre enn å gå til sengs som ei stappa kjøttpølse! 😉 Da er det nesten bedre å legge seg sulten. Her forsøker jeg å spise et eller annet hver tredje time, ikke mye (det er jo også en kunst), men bare nok til at jeg aldri holder på å dø av sult. Føler meg mye bedre på den måten, og slipper overspising. Blir heller ikke så kjesken på noe godt da.

      1. Det er noe med det ja. Ikke alltid det er lett å få til en tidlig middag. I dag har jeg fri, og da skal den lages litt tidligere ihvertfall. Og vi får prøve å ikke spise den ekstra porsjonen vi gjerne tar her i huset😊 Må lage litt mindre porsjoner til middag tror jeg😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg