Yngstemann ba meg med på kveldstur.

Seint i går kveld, rett før klokka var ti kom yngstemann inn og lurte på om jeg ville bli med og gå en tur med Birk. Det er hunden her nede, som han passer mens eldstemann er i Thailand og koser seg meg kona i splitter nytt hus.

Jeg syns ikke jeg kunne si nei til det siden jeg for en gangs skyld ikke var stup trøtt på det tidspunktet. Så vi satte på Strava- appene våre og gikk. På appen kunne jeg se at det var ganske nøyaktig en måned siden jeg var ute og gikk tur sist. Det var hjemme hos meg selv så jeg.

Vi gikk den samme runden jeg var med eldstemann og svigerdatter’n og gikk her nede tidligere I sommer. Da hang jeg rundt lyktestolper, og måtte sette meg ned å hvile på alt som kunne sittes på langs veien. I går kveld var det deilig temperatur, og jeg satte meg kun ned én gang. Det var for å ta en liten hvil før vi skulle opp bakken og var tilbake til startpunktet.

Birk har en fast plass han skal drikke vann på. Så dit ned måtte vi.

 

Vi gikk et stykke langs elva mens sola var i ferd med å forsvinne bak fjellene i det fjerne.

 

Stravaen viste at vi hadde gått 1,75 km på en halv time. Birk stopper og markerer langs hele veien. Det passer meg helt fint. Da går det i veldig rolig tempo.

Det ble jammen litt ut av dagen i går, og enda rakk min mor og jeg og lese i hver vår bok lenge også.

Nå er vi snart klare for frokost.

Ha en fin sommerdag ♥ 

 

2 kommentarer
    1. Det var en fin tur, og så godt det er å komme ut når temperaturen ikke er for ille. Det er jo en fremgang siden du starta, hvor du slipper å hvile hele tiden. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg