Yesss… jeg er fornøyd så langt i dag.

Jeg skal fint klare å holde meg våken til kvelden i dag. Og jeg er veldig fornøyd med meg selv så langt.

Jeg baker rundstykker og brød i dag. Ett gulv er vaska, og jeg er ferdig med kjøkkenkluten. Til og med tatt en prat med min mor i telefonen mens jeg festet trådene i kluten. Jeg er ikke så interessert i å prate med noen når formen ikke er helt med meg.

Pratet med mannen på Messenger, og han var mer enn fornøyd med å få nybakte rundstykker når han kommer hjem. Så i dag dropper jeg faktisk middagen. Lovte han en smuldrepai med jordbær til kvelds i stedet. Det har jeg aldri laget, så det blir et spennende prosjekt…hehe. Mulig det dukker opp bilde og oppskrift etterhvert her. Hvis den blir spiselig. Jeg ser på Master Chef vet dere. Og da får jeg lyst til å prøve på alt mulig. De er altså helt råe på å lage mat! Skulle ønske jeg hadde det spiskammeret de har å plukke indegriensene sine fra. Så utrolig mye de har å velge i. Den blir VELDIG enkel den utgaven med smuldrepai jeg har tenkt til å prøve. 

Men se her ja…. her var rundstykkene ferdige.

Lette og luftige havrerundstykker ble det i dag. Nå gikk brødet i ovnen. Samme deigen, bare delte den i 2. 

Nå skal jeg legge opp masker og begynne på en klut til. Har igjen litt mer av garnet jeg fant. Sånn ble den ferdige. Gidder ikke å presse den. Den skal jo bare tørkes og vaskes med.

 

Nå er det bare en halv time igjen til Master Chef begynner.  Jeg er klar for mer inspirasjon😃

Ha en fin kveld😚

 

 

7 kommentarer
    1. Se her ja…ser veldig godt..ut 🙂 Dere får kose dere med pai og rundstykker og varm te 🙂
      Kluten ble fin. Er glad i det mønsteret der. Liker ikke kluter med alt for mye dill av mønster.

    2. Så herlig å få gjort så mye, du har jammen vært god 🙂 Og kluten ble kjempefin. Artig med flerfarget 🙂
      Kos deg med MasterChef 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg