VIRKSOM LØRDAG

I dag er det mye som foregår på en gang her i heimen. Ikke så veldig spennende kanskje, men noe blir gjort i det minste.

 Jeg satte i sving Mr. Kenwood med en brøddeig , og mens han jobbet med den vannet jeg blomster inne og på verandaen. Da det var gjort, rakk jeg en del med støvsugeren  i 1.etg også, før Mr Kenwood fikk fri.

Den ferdige deigen fikk “dyne” på og står nå og koser seg og bli stor og fin. Mens jeg tok resten av dansen med støvsugeren.

Jeg har gått igjennom noen esker med bøker. 2 serier la jeg ut på Facebook. Jeg har alt for mye lesestoff for øyeblikket. Bare de 2 seriene er 2 esker som det slett ikke gjør noe om blir borte fra huset her. 

Allting tar plass.

Jeg har lyst til å sy litt i dag også. Det var godt å komme i gang med symaskinen igjen.  Kanskje jeg klarer å få sydd noe av litt av alle stoffene jeg har liggende her. Det er bedre at det blir til noe nyttig, i stedet for å bare ligge og ta opp plass dét også.

Vel, vel… nå har deigen vokst deg ferdig. Den er klar til å få form som brød.

Ha en fin Lørdag du også😚

 

8 kommentarer
    1. Fine puslerier på en lørdag det.. Vi har vært og handla og nå er sengetøyet til vask i maskinen..Kos deg med dagen videre ..og baksten <3

      1. Ja handling og sengetøyvask må også til😊.
        Jeg er litt treg med å svare her noen ganger. Nå et det mandag og jeg skal snart sette ny bakst i ovnen igjen 😊
        Ha en flott dag😙

    2. Herlig å få gjort litt ja 😀 Og du har virkelig fått gang på ting 😀
      Her hos meg har det ikke blitt gjort noe. Jeg brukte to dager på å støvsuge gulvet, og så har jeg klippet plenen. Da var energilageret tomt.
      Men så lurer jeg på….du sier du har lagt ut bokseriene på Facebook? For salg i en gruppe da, eller? Og hvor mye forsøker du å få, og hvor mange bøker i hver serie?
      Jeg har noen serier jeg også ser du, som jeg burde få bort. Men er usikker på om det er marked for å selge en brukt serie? 🙂
      Håper du får en produktiv og kjekk dag i dag også ♥ Klem ♥

      1. Jeg legger de ut i kjøp/salg-grupper som er i nærheten av meg. Det er bare å søke opp grupper og bli medlem😊
        Det er ikke så veldig lett å få solgt bøker. Men hele serier hender det du kan ha flaks med😊
        Det er litt forskjellig hva folk selger for. Nå solgte jeg en serie på 50 bøker til 250 ,- . Men da fikk jeg ihverfall solg den ene serien. Det er veldig billig. Det er veldig kjekt med disse gruppene. Det er masse fint å få kjøpt brukt der. Og man kan bli kvitt noe av det man har for mye av selv 😊
        Gi det et forsøk😃

        1. Tusen takk for svar 🙂
          Jeg er medlem i flere sånne grupper, men har ikke kommet på at jeg kanskje skulle forsøke å selge der. Synes jammen det var billig ja, men det er ikke lett å selge bøker som du sier. Får gjøre et forsøk etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg