VINTER UTE. JEG SKAL MALE SOMMERBLOMSTER INNE

Da kom snøen i natt…som spådd på værmeldingen i går. Her ute er det blitt hvitt.

 

Jammen var det bra jeg fikk handlet i går, så jeg slipper å ut med sykkelen. Jeg klarer meg fint ett par dager uten butikktur nå, og da kan det hende mannen har kommet hjem igjen også. Han kommer ikke i dag i hvertfall. Det var kaos på veiene der oppe ved Fagernes.

Skulle det være noe jeg måtte ha kunne jeg ringe yngstemann, så kommer han og kjører meg. Snill gutt det.

I dag skal jeg heller være inne å kose meg med malingen. Maleriet med sommerblomster er ikke ferdig enda. Jeg skal se om jeg blir ferdig og fornøyd med det i løpet av dagen. Det står igjen en del på det fortsatt.

Jeg fikk faktisk masse skryt av bildene mine av venninna til yngstemann. Begge sønnene mine er imponerte også. Da blir jeg selvfølgelig veldig stolt. Det kan hende jeg har vokst 2 cm tilogmed. 

Vel, vel….nå er det frokost-tid på meg. Magen sier i fra. Da er det nok best å spise før jeg setter meg med penslene.

Ha en fin dag og kjør forsiktig😚

 

 

14 kommentarer
    1. Julestemning på øverste bildet her..hehe.. Skjønner godt at du får skryt for bildene du maler.. veeeeldig fine 🙂 Ønsker deg en fin dag videre <3

    2. veldig fint maleri og veldig mye for tidlig snø :=) men sånn er det ,vi har hatt frost og det snødde på søndag ,men det la seg kun i fjella ,like greit det :=) kos deg med dagen ,jeg har vært ute og plukket traktkantareller ,trodde det var slutt men jammen var der masse ennå

      1. Tusen takk 😊 Ja det er alt for tidlig med snø. Den forsvinner vel igjen håper jeg.
        Så heldig du var som fant traktkantareller på denne tiden😃

    3. Liker bildet ditt av sommerblomster. Mye koseligere det enn snø. Her var det frost i natt, høstens første. Håper det holder med det for en stund. Er ikke glad i vinter.

    4. Ja, det ble vinter. Håper ikke det blir mye snø her ennå. Har fortsatt sommerdekk og mannen i huset kommer ikke hjem i flere uker ennå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg