VIL SÅ MYE, MEN DET MÅ BLI LADEDAG

Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til!!

Det er så mye jeg har lyst til å gjøre i dag da jeg har fri. Men det er egentlig bare å kapitulere.  Innser med dalende humør at det blir sofaen, med dyna og puta . 

Var jo på jobb i går, og da jeg kom hjem hadde vi besøk . Det besøket skal jeg absolutt ikke klage på . Det var min bonusdatter og bonussvigersønn.  De hadde kjørt  helt opp til oss for å hjelpe oss med snømåking. Og det er et godt stykke å kjøre altså. Det var kjempesnilt av dem. Kosa oss sammen med dem resten av kvelden. Så det ble en laaang dag.

I dag hadde jeg lyst til å bruke dagen til å gå en tur, skrive litt, og noen andre gjøremål. Men våkna jo ikke før halv 12 i dag heller da, etter enda ei natt med slit for å sove . Og jeg rakk vel knapt å våkne før mannen fikk besøk .

Hodet er fullt bomull, det svinger rundt oppi der.  Øynene vil ikke våkne skikkelig, de kjennes hovne og fæle ut. Kroppen orker ikke å komme gang, og nå er humøret på bånn. Har finni frem dyna og puta og ligger nå og skriver på mobilen.

Jeg blir så møkk lei av alle disse bortkasta dagene. Jeg VIL gjøre noe av det jeg har lyst til i dag!! Men ingenting funker jo. Æsj, æsj  og dobbel æsj . Føler meg oppgitt nå. 

Jeg får bare ligge her så lenge jeg MÅ. 

Har jeg flaks så klarer jeg å bli med til butikken utpå kvelden, så vi får handla litt til kveldsmaten. 

I morgen er det jobb igjen. Og da jeg får kommet meg igjennom den dagen, har jeg noen dager fri etterpå. DA kanskje jeg får gjort noe av det jeg har lyst til etter en dag eller to.

#sliten #lei #depresjon

 

6 kommentarer
    1. Hvis man ikke er ferdigladet, så må man gjøre det først 🙂 SÅ kan man ta fatt på andre oppgaver 🙂 Her er det full rulle fra start i morgen, etter to dager på hotell 🙂 Klem

    2. Tusen takk:-) Ja jeg gleder meg til å komme hjem etter jobb i morgen kveld. Bare å håpe på at humøret stiger, og at jeg får summet meg til å gjøre noe av det jeg har lyst til da det har gått en dag eller to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg