Vi har utsatt månedens planlagte sosiale aktivitet.

Det hender alt kke går som planlagt. Som oftest er det meg som trekker meg fra sosiale aktiviteter som er planlagt. Eller så sier jeg bare nei takk med en gang. Det har jeg nemlig blitt veldig flink til. Derfor er de avtalene en venninne og jeg inngår ikke helt spikret og låst. Det er innmari greit å vite.

Denne gangen var det ikke meg som avlyste planen vi hadde i dag. Det var nesten litt godt og kjenne på at det ikke alltid er meg.

Planen går ikke i vasken. Den blir bare utsatt til en annen dag. Så jeg har gått meg en lang tur i dag i stedet. Sola skinte så fint i dag, så jeg kunne ikke la det være. Nå er den allerede borte bak åsen på andre siden av elva. Men den var fortsatt fremme da jeg gikk ut ved 14- tida.

Her har jeg gått så langt som bort til butikken, og tatt en liten sving opp en bakke i et boligfelt. Jeg fant en nesten umåket vei over til en annen bilvei oppe i svingen der og er på vei ned til butikken igjen her. Alle monner drar.


Det var ikke så godt å gå på fortau og gangvei i dag. Det var måket så snøen var nesten blankpolert. Og da blir ganglaget deretter, som igjen går utover hofter og bein. Først da jeg gikk oppover og nedover i den lille runda her borte løsnet det litt, og hele meg kjentes plutselig mykere ut. Det var godt.

I nesten 1 time var jeg ute og gikk. Det ble 3 km nærmere målet på 50 km i løpet av Januar. Jeg ligger bakpå med km nå. Så i går kveld gikk jeg en liten tur da også, for å se om jeg hadde pust til å klare å bevege meg ute igjen. Jeg har brygget på et eller annet som ikke bryter skikkelig ut helt siden forrige helg. Småfeber og tung pust. Det ser ut til at det er på retur igjen nå.

I går kveld fikk jeg igjen skiutstyret jeg lånte bort i fjor eller året før. Det kan hende jeg prøver meg i ei løype i løpet av helga. Det kan bli spennende. 

 

GOD HELG ❤️

8 kommentarer
    1. Du har vært flink!👏🏻👍🏻
      Deilig å komme seg ut å gå når været er så fint.🌞🤩
      Gleder meg til vi får litt lengre og lysere dager.🥰
      Ha en fin fredagskveld!🤗

    2. Kjenner meg igjen i det med å avlyse, altså..derfor fungerer det egentlig best for meg å heller ta ting litt på sparket. Å planlegge for langt frem i tid får meg ofte til å grue meg, og så kicker den introverte sia av meg, med total sosialangst inn – og så avlyser jeg..
      Syns forresten du er superflink til å være i aktivitet 🥰 Klemz

      1. Tusen takk 🙂 Jeg prøver så godt jeg kan etter føreforholdene å komme meg ut på tur. Eller blir det litt bøy og tøy inne noen ganger. Skal ikke skryte på meg at det er daglig altså.
        Det er ikke så mange avtaler jeg lager som er litt frem i tid jeg heller. Men heldigvis er det noen jeg kan gjøre det med uten at det blir uvennskap hvis jeg avlyser.
        Fin søndag til deg 🥰

    3. Det er nok litt sånn med meg også, at det er jeg som avlyser ettersom formen min varierer sånn hele tiden. Du er flink til å komme deg ut på tur og rørt deg. Jeg hadde også planer om det, men når det er glatt og kaldt fungerer ikke kroppen som den skal. Skal nok ta det igjen utpå tenker jeg. Håper du får en fin søndag, klem 🤗

      1. Det er litt kjedelig å måtte avlyse i hytt og pine. Men jeg er så gammel nå at jeg har lært meg å si nei når hode eller kropp har det best hjemme i fred og ro.
        Jeg skal heie på deg og gåturer når det blir vår i lufta 👏👣
        Jeg skal kose meg med søndagen. Det må du også 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg