VI ER FORTSATT PÅ CAMPING

Været har vært så som så, men det er ikke så nøye. Selvfølgelig er det litt koseligere da vi kan sitte ute med strikketøyet. Og det har vi gjort i dag. 

Vi spiste frokosten ute også i dag. Nå er det snart middagstid. Kanskje vi kan spise den ute også. Så lenge det ikke blåser veldig eller regner går det helt fint. Temperaturen er grei. Med joggebukse og genser er det deilig ute.

Det ble ei utestund i går også. Da hadde vi kaffeslabberas med min eks-mann og eks-svoger. De kom oppover på fredag. Skulle visst begynne så smått å pakke sammen i helga. 

Skallebanken kom ganske raskt etter at jeg begynte med strikkinga i dag. Jeg trodde den var blitt bedre med en gang jeg våknet, men det var ikke så lenge det varte. Det var en skikkelig smell jeg fikk i bakhodet på fredag. 

Før jeg gikk inn for å skrive dette innlegget gikk jeg en luftetur ut på moloen. Trengte å bevege meg litt.

Det er blitt mye mindre vann her nå, i forhold til sist vi var her. 

 

 

 

Dette er Tinnsjøen sett fra båthavna i Tinn Austbygd. Det er her vi har hatt vogn i alle år. Båthavna har ikke vært her så mange årene. I fjor våres følte jeg meg ferdig med plassen og campingen. Og vi pakket sammen.

Min mor har fortsatt plass her. Og nå er det andre gangen på ei lita stund jeg har blitt med opp hit. Det er nesten like fredelig her som hjemme. I hvertfall nå som det nærmer seg slutten på sesongen. Kan hende vi tar enda en tur helt på tampen.

Det er jo koselig med helt late dager med felles måltider, strikketøy, bøker og tv.

  Ha en fortsatt fin søndag😚

7 kommentarer
    1. Vakkert sted og deilig å være ute fra morgen til kveld og slappe av med litt TV eller strikk når mørker kommer sigende…Fint sted og du/dere får satse på en tur til..God bedring forresten..<3 klem.

    2. Så koselig å kunne ha en sånn helg 🙂 Men leit du sliter med hodet. Håper det går over fort. God bedring i alle fall ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg