VI BEGYNTE I EN BOD

Nå er det natt og jeg er endelig hjemme hos meg selv igjen. Jeg har vært veldig flink i dag om jeg så skal si det selv. Jeg har nemlig vært hos min mor i hele ettermiddag og kveld og hjulpet henne med  å rydde og sortere i en bod. Et sted må vi jo begynne.  Med en full kjeller og 2 etg i huset er det MYE som er samlet i løpet av 40 år. Åh… huttetu! Hun liker ikke å kaste noe, og der er jeg lik henne.  Men i dag var vi flinke. Eller??? Jeg har jo fått med meg en halvfull bil hjem da😂 Med gardiner, bøker, lys og servietter. Det er stort sett det vi har gått igjennom i dag. Oi-oi… hva kommer mannen til å si da han ser bilen i morgen. Det spørs om jeg ikke må til å vaske vinduer og bytte ut noen gardiner her i løpet av morgendagen😁

Men vi har da klart å kaste NOE da. Og en haug med bøker er lagt ut for salg.  De jeg ikke tok med hjem, hehe..

Noe gikk til Frelsesarmeen også. Enda så lenge vi har holdt på så synes det nesten ikke en gang😐 Men det ble i det minste masse tomme plastposer og system i alle gardinene hennes. 3 små skuffer med servietter er tømt. Hun har samlet en gang i tiden da hun drev med decopage på lys og glass. Hun har 100-vis av hobbyting. Så jeg ser jo hvor jeg har det fra.  Vel, Vel, vi har i hvert fall gjort en innsats i dag. 

Vi avslutta kvelden med pizza herfra.

Dette gatekjøkkenet brant innvendig for ei stund siden. Så nå bruker de bare denne vogna som er parkert i forgrunnen i stedet. Regner med det bare er midlertidig.  Til det er bygget opp nytt igjen.

Nå er jeg god og mett og veldig fornøyd, og nå begynner jeg å bli trøtt også.

Da sier jeg god natt fra den mørke bygda jeg kom hjem til i natt. Den var ekstra mørk nå som jeg har vært på tur og sett gatelys😆😆

 

#rydde #sortere

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg