VESTFOSSEN

Hovedgata i Vestfossen. Et lite sted like ved Hokksund.

Alle mine 3 håpefulle har gått på ungdomsskolen her. Den gangen bodde vi i et flunkende nytt byggefelt som heter Ormåsen. Ormåsen ligger langt oppe i åsen mellom Hokksund og Vestfossen.

Jeg har vært hos fastlegen min her i dag. Nå sitter jeg og venter på at denne butikken skal åpne. Molene heter den og er en garnbutikk jeg ikke har vært innom før. 

Jeg har søkt på nettet etter hvor jeg han få kjøpt det samme garnet jeg bestilte til farging. Tenkte det kunne vært fint å kunne kjøpe det i butikk også noen ganger. Og her hos Molene skal de ha det. Men her åpner det visst ikke før klokka 14.00. Så jeg får kjøpe noe å spise mens jeg venter.

Etterpå skal jeg bortom min mor i Hokksund en tur. Jeg prøver å få gjort mest mulig da jeg først må nedover i distriktet her.

Mathandelen får jeg ta på hjemveien. Da har jeg faktisk fått gjort mange ærender på samme tur.

Ønsker deg en fortsatt fin sommerdag😙

 

6 kommentarer
      1. Ja..den var åpen bare fra 14.00-18.00.
        I kunstlabratoriet har jeg ikke vært, men jeg tror jeg skal dit på en utstilling i Oktober. Da skal min kusine fra Vestlandet ha noen av sine tegninger der 🙂

    1. Koselig lite sted..yngstesønn bodde der en liten periode.. Jeg er oppom Fossesholm og tar litt bilder av og til..og en kaffe på Sjokoladesalongen.. 🙂 Fine bilder du har tatt her..mye sjarm i dem <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg