Verdens beste mann

Kom hjem fra jobb i dag. Var ganske så gira og hadde noen få planer.på lur. Men frørst måtte jeg sette meg , få en kaffekopp og trekke pusten, mens han varmet ferdig ertesuppa fra kvelden før.
Og da den var spist og han hadde fortalt meg  alt han hadde gjort hjemme her mens jeg var på jobb . Ja da ble jeg mektig imponert.

Og det beste av alt var da han sa hadde gjort det for meg. I tilfelle jeg skulle være opplagt til å skrive . Han skjønte nemlig at jeg var ganske ivrig på det i går . Men det ble litt lærdom som måtte på plass først. Så jeg ble en smule ulldott i toppen innen kvelden kom.

Jeg tror det gikk et lite lys opp for meg utover kvelden.i går😊 så jeg værker etter å se om jeg får det til.

i kveld ble det for seint å begynne på noe nytt. Men i morgen har jeg fri. Og da skal jeg se om jeg klarer å få til en ny begynnelse .

Og sende den inn til vurdering

ELSKER MANNEN MIN JEG❤❤❤

 

11 kommentarer

Siste innlegg