Venter i spenning på e-post

Hva har jeg gjort nå da i min ” på-topp-episode”?? Joda , jeg delte et innlegg her sist gang på bloggen. Om boka som har surra rundt i hodet mitt de siste dagene. Og tror du ikke deveny tilbød seg å komme med noen seriøse menige om teksten min.

Jeg må bare innrømme at jeg grugleder meg. Og nå må jeg prøve å sove litt etter en lang kveld på jobb.

Bloggen hennes finner du på denne asdressen… gå gjerne inn og les på den.

https://www.deveny.no

#forfatterspire  #hodekjør #bipolar #hypomani #televimsen #vimsehode #minførstebok #spennende  #sommerfuglerimagen

 

2 kommentarer
    1. Ser ut som du har en fin måte å skrive /formidle på.. så det kan helt sikkert bli ei bra bok 🙂 Kjekt med noen som har greie på det til å komme med innspill…men viktig å beholde sin “egen stil “også.. Ha en fin dag videre <3

      1. Tusen takk, så hyggelig at du mener det😊 Ja jeg må jo prøve å ha min egen “stil” , men det var veldig greit å få noen forslag om ting og tang fra noen som kan det😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg