Vellykket hyttetur i helga.

Treg igjen med oppdatering.  Men jeg må bare få fortalt at hytteturen med jentene fra Kiwi ble skikkelig vellykket. For en gangs skyld gledet jeg meg til å reise. Jeg har vel gjort det tidligere også, men ikke på denne måten som jeg gjorde nå. Det var ikke et ork å komme seg av gårde…som det har vært de siste årene. Jeg ble skikkelig lei meg da formen dalte dagene før jeg skulle dra. Og tenkte at nå klarer jeg det ikke i år heller. 

I fjor orket jeg ikke å tenke på det engang. Da hadde jeg nettopp tatt ut seperasjon og hadde nok med å holde hodet såpass klart at jeg kunne begynne å tenke på hvem av oss som skulle flytte, og hvor jeg evt skulle klare å finne meg et nytt sted å bo.

I hytteboka kunne vi se at i år var det 7.året vi var samlet der oppe. Og at det faktisk bare var i fjor jeg ikke hadde vært med.

Vi kom til dekket bord, og vi hadde flere varianter med drikke å velge i. Så humøret steg raskt enda noen hakk. Noen hadde smakt litt før jeg dukket opp i siste lita også. Det var ikke vanskelig å skjønne….hehe. 

 

Vi var heldige med været, og sola hadde varmet så godt opp de som var kommet før meg at de ble litt frysne da vi gikk ut igjen etter maten, og kvelden ség på.

Nå var det flere lekekonkuranser som sto for tur. Men først måtte vi skåle og skravle ei stund.

 

Her er vi i gang med å kaste ned flest mulig bokser. Resultatene ble nøye skrevet opp, og vinneren av hver eneste konkuranse fikk en premie.

 

Jeg vant én av dem, og det var da vi skøyt på blink med luftgevær. Farlig dame jeg ! Innen vi kom så langt som til dét og hesteskokasting var det blitt så skrumlete og mørkt at vi så ikke helt hvor hesteskoene landet. Måtte lete rundt i gress og buskas for å finne dem igjen. Men gøy var det.  Da vi var ferdige med det også var det bare pakkeleken som sto igjen, og den tok vi inne i løpet av natta. Først en hel masse skravlings på verandaen, med et par av disse små shotene til hver. 

 

Pakkeleken ble riktig så morsom denne gangen også. Vi ler så vi får vondt i magen og nesten mister pusten hvert år under den leken der.

Da klokka ble rundt halv 4 på natta og fuglene allerede hadde våknet til liv igjen, stupte vi alle i seng. Det hadde vært nok et vellykket treff på hytta.

Etter 7 år kan vi trygt kalle dette en tradisjon. TUSEN TAKK FOR EI FIN HELG ❤️

OG TIL ALLE DERE DER UTE…HA EN FIN DAG ❤️

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg