VELGE UT DAGENS GJØREMÅL

Det er litt kjedelig å ikke våkne før langt utpå formiddagen. Men da jeg fungerer best på kvelden er det ikke så mye å gjøre med . Er nok et utprega B- menneske.

Frokosten er nettopp unnagjort i stua med sport på tv. Og etter den er jeg liker trøtt igjen. Æsj altså ..

Mannen fikk besøk nå. De sitter på kjøkkenet . Da kan jeg benytte sjansen til å skrive et lite innlegg.

I dag står det hårfarging på programmet.  Og en tur i butikken må jeg også. Ellers har jeg ikke kommet lenger i planleggingen for dagen.  Jeg får bare ta det som det kommer. Noe skal jeg ihvertfall finne på i dag. 

Rydde litt, bake, gå en tur eller sette meg et par timer og prøve å skrive. 

Det er nok å velge i. Det er bare det å komme seg i gang. 

Nå er det hopp på tv’n . Så jeg tror jeg skal se litt på det mens jeg bestemmer meg for hva jeg skal velge 😊

Det kommer nok et innlegg i løpet av kvelden om hva valget falt på.

PS.  Ønsker du å følge bloggen min finner du meg på bloglovin.com

4 kommentarer
    1. Jeg er verken A eller B menneske..sånn midt i mellom tror jeg.. står som regel opp 08.30..på en vanlig dag :)) De siste dagene har jeg nesten ikke gjort noe pga hodevont, men i dag ble det litt blogging da i alle fall 🙂 Håper du har funnet på noe trivelig… Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg