Varmt å holde på ute.

Da jeg gikk ut tidligere i dag var temperaturen helt nydelig i skyggen ute på terrassen. Etter en kaffekopp og funderinger over hva jeg skulle gjøre i dag, ble jeg sittende og hekle ferdig duken min. Jeg trodde jeg kom til å gå tom for garn, men jammen holdt det med det jeg hadde. Nå skal den bare presses så er den klar til å legges på et av stuebordene.

 

Mens jeg satt der med heklinga mi fikk jeg besøk. Da ble det enda en kaffekopp da, og litt skravling. Han ble ikke så veldig lenge. Han skulle egentlig bare se på noe på traktoren.

Da besøket reiste og duken var ferdig kastet jeg meg over gressklipping. Jeg prøver å ta et stykke av all plenen hver dag nå. Det er alt for mye å gå over på en dag. Tar jeg litt hver dag kan jeg klare å holde den ved like. Da er det bare å begynne på ny runde der jeg først begynte.

Jeg får litt trim og jeg får svetta mye i varmen. I dag ble det i grunnen for hett å holde på med  plenklipping i solsteika. Jeg tenkte jeg skulle luke vekk en del gress og løvetann som dukker opp langs kantene og innimellom steinhellene også. Men nå måtte jeg rett å slett gå inn ei stund.

Det ser ut til å bli mer overskyet ute. Kan hende blir det mulig å prøve seg på mer ute-arbeid bare jeg får avkjølt meg inne ei stund. 

 

Ha en fin ettermiddag og kveld😙

10 kommentarer

Siste innlegg