Våren prøver seg igjen hos meg.

Jeg har vært ute på en liten luftetur i dag. Da jeg gikk ned bakken mot veien kjente jeg skikkelig vår/sommerluft i noen små vindpust. Det var godt det. Nå håper jeg det kan bli en del varmere på natta også. Jeg har nesten et helt minigartneri stående på stuebordet…og noen ganger i sofaen da sola står på der. Jeg vil gjerne få dette plantet ut snart.

Da jeg kom inn fra turen ved 13.30 tida var det 13,2 grader på skyggesiden. Det hjelper på nå. Ute på verandaen min blir det helt sikkert deilig utover resten av dagen. Kanskje jeg setter meg ut og lufter meg selv og plantene ei stund. Ser det skyer over noe her nå, men det er fortsatt sol.

Jeg gikk over på andre siden av elva i dag. Jeg så at det gikk en slags vei inn der tidligere i vinter. Det har tydeligvis vært ei bro over elva her for maaange år siden også.

 

Det var bare denne steinen som sto her. Ikke langt fra veien jeg krysset etter å ha gått over broa som er her nå.

Det var ikke så lange biten jeg fikk gått før det lå snø videre nedover. 

 

 

Vårtegn var det langs denne gamle veien i hvertfall. 

 

Jeg plukket med meg noen greiner til ei krukke som har manglet innhold alt for lenge. Det ble straks mye finere langs veggen i stua mi.  

 

ØNSKER DEG EN GOD DAG ❤️

 

3 kommentarer
    1. Koselig sti.🤗
      Det blir sikkert fint å gå der når all snøen er borte.🌱👌🏻
      Godt at du har hatt litt varme i dag. Her er det snø i luften og kaldt i dag.
      Nyt kvelden!🤗

    2. Selv om våren kommer mer og mer nå, så er det fortsatt steder hvor sola ikke kommer til å snøen blir liggende litt til. Ser det oppe i Østmarka her jeg bor også, vår et sted og litt inn i skogen is og snø. Deilig allikevel å komme seg ut. Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

    3. Kjempeherlig når man kjenner våren begynner å komme 😊 Superfine bilder du har tatt.

      Våren har vært varierende her hos oss. Hadde kjempefint og nydelig vårvær her i 4 uker. Snøen smeltet, og det var skikkelig vårfølelse. De siste 2 ukene har vi hatt grått og surt vær med snø/regn/sludd. Nå er det meldt fint vær noen dager før gråværet slår til igjen.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg