Vanskelig å bestemme seg

Jeg våkna uthvilt og i bedre form i dag. Deilig, men nå myldrer det med idéer om hva jeg skal begynne å sy. Jeg har masse stoffer.  Det er bare det at ingen av dem er spesielt fine. Jeg har kjøpt stort sett litt her og der på salg. Rett og slett fordi jeg er redd for at jeg kommer til å ødelegge stoffet fordi jeg ikke får til det jeg vil. Da er det bedre å øve seg litt med billige stoffer først. Så nå har jeg dratt frem enda mer av det jeg har.  Spisestuebordet er snart fullt av stoffer. 

Dette her er jerseystoffer. Det siste jeg sydde var strikkenett og strikkepinne-etui. Det var i fast bomull. Og det er godt å sy i. Ikke en gang det klarer jeg å bestemme meg for. Hva slags stoff jeg skal sy med i dag??! Og mens hodet jobber på høygir, jobber klokka like fort. Jeg fikk i meg frokosten først nå, og kjenner at jeg stresser meg opp. Tror jeg skal legge meg rett ut et øyeblikk og prøve å samle tankene og senke skuldrene et par hakk. Noen minutter med “meditasjon”…. Så fortsetter jeg rotet mitt litt mer organisert etterpå forhåpentligvis 👍 Ønsker dere alle en flott dag😚

 

3 kommentarer
    1. Håper det løsnet etter hvilen, hva du skulle sy. Og at det gikk greit. Jerseystoff er noe mer utfordrende enn fast bomullsstoff å sy i. Du må vise oss hvordan resultatet ble :). Riktig god natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg