VÅKNET TIL LIVE UTPÅ ETTERMIDDAGEN

Det var tydelig at jeg trengte søvn i varmen. Jeg sov til klokka 17, og da var sola nesten borte fra uteplassen så det var levelig der ute.

Kokte meg ny kaffe og startet dagen på nytt. Nå står to brød i former og venter på at ovnen skal bli varm. Denne gangen med gjær. Det går en smule fortere enn å bake med surdeig.

 

 

Mens disse har stått til både for- og etterheving har jeg klippet plenen. I hvertfall mye av den. Det har ikke vært mye pauser her siden jeg våknet gang nr to.

Nå skal jeg finne ei bøtte med vann å sette de grønne labbene mine i, mens brødene steker og jeg ser et program på TV. 

 

Kansje stabler jeg litt av veden vi hentet seint i går kveld etterpå. Et stort hengerlass. Mannen er oppe og henter enda et lass nå i kveld.

Det er nok å henge fingrene i. Og det er nå på kvelden det er arbeidstemperatur.

Ha en fortsatt fin kveld😚

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg