VÅKNA KLOKKA 7???

I alle verden.  Så tidlig våken? Eller våken og våken fru Blom. Øynene er så vidt oppe ihvertfall . Jeg har vært oppe og tatt en halv kaffekopp med mannen på kjøkkenet. Han er jo oppe før fuggel’n fiser, hver eneste dag .

Nå har jeg stupt inn på sofaen under pleddet. Leser og skriver blogg. I dag er det ingenting som må gjøres. Det ble gjort mye her i går før vi fikk besøk . Det var folk her fra 15.30 til over midnatt. Besøkene overlappet hverandre . En liten bursdagsmarkering for mannen. 

Så gårsdagen ble altså veldig lang, men også veldig koselig . Det følger mye latter med disse besøkene😊

I dag skal jeg ikke legge en eneste plan. Annet enn å se på sport på tv og lage middag. Blir det noe mer enn det får det bli en positiv overraskelse 😊

Da ønsker denne morgenfuglen alle en riktig god søndag, før jeg sovner igjen…hehe..

#besøk #familie #hygge #sosial

14 kommentarer
    1. god morgen,7 er tidlig på en søndag,jeg var oppe 8 og er ferdige med en maskinvask klede :=) hva mer dagen skal innholde har jeg ingen plan om,så det får bli en overaskelse her også

      1. Jeg ble ikke så veldig overrasket over at jeg sovna fra tv’n, og har vært tilnærmet død så langt i dag. Men det er jo fortsatt noe igjen av dagen da.
        Håper du har fått litt mer ut av dagen😊

      1. Er ingen morgenfugl jeg heller. Det var derfor jeg var litt krysser av å være såpass våken at jeg tok en kaffekopp ved 7-tida 😊
        Men jeg ble ikke overrasket over at jeg sovna momentant fra sporten på tv, og har sovet i flere timer til.
        Det ble nok litt mye ruselasjon her i hele går.
        Våkner nok til live utover kvelden en gang😊

    2. Jeg sitter klar som et egg klokka 6 helg som hverdag. Bare venter på at resten av verden skal våkne 🙂 Ha en fin uke som kommer 🙂

    3. Jeg får si god kveld jeg da, eller god natt for det er snart tid for det. Det var jammen tidlig å krype ut av køya syntes jeg, selv ble kl 10 innen jeg kom meg opp. Har ikke blitt så mye mer enn sport og litt annet på meg heller 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg