VAKKERT ELLER HVA?

Dette bilde jeg bare dele med dere! Jeg tok det i går innimellom alt annet jeg hadde fore😁

Er det ikke nydelig? 

Jeg sitter her med kaffen min og prøver å våkne. Det ble seint på natt for meg i går. Rotet med alt for mye i løpet av dagen.  Men denne sola her får meg i godt humør i alle fall 🌻

Det er en enslig solsikke som har kommet opp i ei potte jeg fikk med fra drivhuset til sønnen min i våres. Han har fått så mange solsikker der nede at han nesten drukner i dem. De har nok fulgt med i noe annet han har sådd. Det var ikke i hans plan at de skulle ta over hele drivhuset😃😃

 

#solsikke #sunflower #sommerfugl #butterfly #gul

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg