Våken mesteparten av natta og får tenkt ut saker og ting.

Selv om sola skinner og fuglene kvitrer er jeg nødt til å kaste inn hånkleet for noen timer.

Jeg har knapt nok sovet i det hele tatt i natt. Men i dag skal jeg ikke være grinete av den grunn. Akkurat det blir det forhåpentligvis bedring på om ikke så lenge.

Jeg har god tid til å tenke da jeg ligger og ikke får sove. Da er det stort sett stille og fredelig rundt meg. Bare mannen som bråker med you tuben sin før han sovner og så fort han våkner igjen. Da er det i grunnen enda fredeligere på dagtid. Det er bare Esther hund og meg som er her da.

En av tingene jeg har bestemt for i løpet av mange nattetimer er at jeg går av som hundevakt i sommer. Jeg har nemlig tenkt til bruke sommerem på akkurat det jeg har lyst til. Og det er blandt annet å være masse på stranda hvis sommervarmen kommer. Kose meg med sol, bading og gode bøker. NYYTE livet kalles det. Og jeg har også tenkt til å kunne hoppe i bilen alkurat når jeg vil, uten og måtte avtale først med hundeeieren (mannen), og bli med gutta mine på fisketur.

Det blir godt å få satt ned foten en gang for alle!

Kos deg med dagslyset, her skal øynene lukkes ei stund❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg