VÆRT VÅKEN I HELE DAG

Hodet suser, og har gjort det i hele dag.  Men jeg har bare måttet holde meg fast i bordet en gang i løpet av dagen. Da svimlet det rett etter at jeg reiste meg opp. Utpå kvelden har jeg klart å komme meg i dusjen. Målte blodtrykket rett etterpå bare for å se hvordan det lå an. Det var noe for høyt, men ikke mye😊 Det er eneste gangen jeg har målt etter morgenmålingen.  Jeg har strikket ferdig lua i dag, men ikke festet trådene. Måtte ha noe å pusle med etter den rørende begravelsen til Ari Behn. 

Det tok tid å fordøye alle de flotte talene som ble holdt. Spesielt den datteren Maud Angelica leste for sin kjære pappa. Tårene silte mens jeg så og hørte på henne. Har så forferdelig vondt av de stakkars jentene, og resten av familie og venner som sitter igjen. Samtidig kom hun med et inderlig budskap til alle som sliter psykisk. Det finnes alltid en løsning…søk hjelp! Be om hjelp!

Det er ikke alltid det er lett å finne lyset i tunellen nemlig.  Noen ganger er det veldig mørkt og vanskelig å se meningen med hvorfor man i det hele tatt er på denne jorda. Stakkars mann, som han må ha slitt, når valget ble som det ble. Det er bare så forferdelig trist når noen velger den veien. Og det er lett for de som sitter igjen og slite med skyldfølelse. Noe å tenke på! Men ikke lett å tenke noe som helst i de mørkeste øyeblikkene. 

Nå skal jeg sove snart. Og ønsker alle en god eller bedre dag i morgen😚

2 kommentarer
    1. Utrolig trist. Jeg gråt fra talen til datteren og ut! Sterkt!
      Det er alltid et håp og mange kan hjelpe. Men man må be om hjelp! <3

    2. Håper du får orden på blodtrykket. Ja, rørende tale. jeg ser tv2 nyhetene, og der kommer talen til Maud Angelica igjen og igjen. Jeg griner nesten hver gang. Ha en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg