UTSLITT ETTER EI UKE MED STRESS OG INDRE URO

I går måtte jeg legge inn årene etter at vi kom hjem fra siste dag hos lege og andre ærender.  3 dager på rad med vekkeklokke på 6.30, og full fart med kaffe, frokost og ordnings før vi fór ut døra. Det ble noen lange dager. Og jeg skjønner hvorfor jeg ikke er på jobb.  I går hadde jeg en plan om både turgåing og syprosjekt. Men jeg måtte gi meg på det da jeg kjente at tårene ikke var langt unna, fordi jeg egentlig var helt ferdig i både kropp og sjel. I tillegg hadde mannen fullstendig munndiare’ i hele går. Så det var komplett umulig å konsentrere seg om den minste ting . Til slutt ble jeg nok ganske irritabel, for han tok poenget og tok seg en liten tur ut. Hodet mitt liker å jobbe i fred…i går var det ikke et fredelig øyeblikk.  Og da kommer irritasjonen og jeg blir grinete. I dag skal jeg få bruke dagen på bare det jeg vil. Han har fått besøk nå og de sitter ute under varmelampa med kaffen sin. Jeg kan sove mer hvis jeg har lyst. Men jeg har jo så mye jeg skulle begynt på.  Dette her ligger klart. Det skal bli noe spennende i løpet av dagen.

Jeg har klart å tenke ferdig den planen nå😊

Og jeg skal ut å gå en tur. Det forplikter å vinne 1.premie i gå-skolen til Solliv 😁

 

Gå inn å les og bli med dere andre som ikke har begynt ennå. Tenk at jeg klarte å vinne enda så treg jeg har vært med å komme gang😊 Jeg kjenner jeg smiler inni meg og får enda mer lyst til å komme meg ut😊 Takk for inspirasjon, oppmuntring og premie du, gode solliv😍. Den oppmuntringen var ekstra god å få i går. Nå skal jeg ta en kaffekopp til. Roe hodet helt ned og lese alle innleggene i gå-skolen før jeg bestemmer meg for hva jeg skal begynne dagen med😊 Det har nemlig vært ei lang uke med mer påkjenninger og indre uro enn det jeg var klar over. Jeg kjenner det på kroppen nå når jeg er ferdig med det meste legestyret. 

Ønsker dere alle en flott lørdag😙

 

#indreuro #sliten #legebesøk #gåskolen #solliv #egentid #sydilla #syprosjekt

 

 

3 kommentarer
    1. Så kjekt å ha koselig håndarbeid å sysle med. Det hjelper godt. Og flink du da, som vant hos Solliv 🙂 Ingen tvil om at turgåing er sunt for så mangt 😀
      Jeg går mine turer selv, og har vært lei meg for at jeg har måttet skjerpe inn på turene. Jeg vil helst gå hver dag, men det har ikke vært mulig i det siste.
      Nyt helgen, og litt fred og ro ♥

    2. Bra du endelig fikk litt ro, folk som snakker masse over lengre tid – kan bli litt slitsomt. Tenke går i hvertfall ikke ann…Men bra mannen fikk litt besøk og skravle med. Takk for igjen masse skryt av gåskolen. Moro 🙂 <3 Spennende å se hva du syr nå! 🙂

    3. Hørtes slitsomt ut. Jeg blir også stressa og sliten hvis det blir for masse bråk rundt meg. Veldig glad for at jeg som oftest kan velge det vekk når jeg vil. Det er en fordel med å bo alene. Barney bråker ikke så mye. Bare av og til. Skravla går ikke på han, da 😉 Riktig god søndag til deg, gratulerer med premie fra Solliv og lykke til med gåturene og syprosjektene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg