UTSIKT FRA SOFAEN

Ja dette er stort sett hva jeg har sett i dag. Det ble en sofadag. Men har fått med meg noe av sporten da. Og det er jo spennende. Spesielt syns jeg skiskyting er moro å se på. 

 

Frokosten ble sein, men god. Vi fylte et frokostbrett med masse pålegg, brød og melk, og kosa oss med mat og sporten på tv. Vi var vel knapt nok ferdige med den før damenes jaktstart begynte. 

Mannen i huset er jo oppe alt for tidlig på morgenen, så han klarte å sovne fra hele jaktstarten. Jeg klarte såvidt å tviholde øya oppe til den var ferdig. Men da måtte jeg også kapitulere. Så i dag ble det en lur på begge to.

Nå har jeg vært på kjøkkenet og laget middag, en rask kokkelering bare. Spagetti, kjøttdeig og litt annet snadder i panna. Det smakte det. 

Snart er vi klare for Farmen- finalen . Så er denne dagen over. Har fatt slappa av max i det minste.

Sikkert frisk og opplagt i morgen.

Ha en fin Søndagskveld 😊

 

8 kommentarer
    1. Noen dager er det godt å bare kunne slappe helt av og ikke gjøre stort. Hadde en slapp dag i går jeg også. Faktisk har jeg hatt det de fleste dagene forrige uke 🙂
      Farmenfinalen fikk jeg med meg.
      Ønsker deg en god uke ♥

    2. Det er deilig med sånne sløve dager, og jeg hadde min i dag. Startet balkonglivet for fult i dag, og det var deilig. Det ble mye sport på meg i helgen, vel og merke fra sofaen, hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg