Utrolig godt å komme hjem til min egen hule.

Det meste av dagen har vært tilbragt i Sigdal. Vi har vært der begge to i dag. “Mannen” har vasket og gjort noen vinduskarmer i 2. etg klar til maling, og fått tatt et strøk med beis på utgangsdøra. Jeg har ryddet, støvsugd nøye vegger av murstein rundt hele peisen og vasket det som er av skifer der.

Jeg dro hjemmefra uten å ha spist og tatt medisiner i dag. Det kjentes godt etter ei stund, så jeg måtte snike til meg noen skiver. Og da vet du, da er jeg satt ut av spill ei god stund etterpå. Det endte selvsagt rett ned på sofaen for å lukke øynene og slappe av til den værste hjertebanken hadde gitt seg og jeg hadde enten sovet eller nesten sovet en times tid. Så var det på’n igjen.

Jeg fikk med meg en full eske i bilen i hjem i  dag også. Denne gangen ble det pc’n, skriveren, glasshyller til et glasskap, litt klær, og den siste planten som var igjen i huset. Det var en som hang på veggen. Og da jeg skulle reise plukket jeg med meg noen salatblader fra hagen også. Kjekt å ha. De sto der så grønne og fine og mannen er bare glad for å slippe å spise dem vil jeg tro.

Det var bare sååå godt å komme hjem til min egen hule i kveld. Jeg er sliten. Og jeg koser meg glugg i hula mi.

Jeg fant en skrue som sto i veggen i stua her,  så der ble planta midlertidig hengt opp. Under den står Appelsintreet mitt, og i vinduskarmen har Paprikaplanta fått plass. Puta på bildet er det sikkert 3-4 år siden jeg sydde, men den har aldri vært i bruk. Nå har den fått egen plass i et sofahjørne.

 

Salatbladene brukte jeg på rundstykker til kvelds.  

 

Nå er skal vi danse i gang igjen på tv’n.  Jeg må følge med.

HA EN FORTSATT FIN LØRDAGSKVELD ♥ 

 

9 kommentarer
    1. Det ser så koselig ut hos deg, og litt grønne planter trenger man for at det skal bli enda litt mer hjemmekoselig. Det sidebordet med glass topp, er det noe du har kjøpt eller har du laget det? Syntes det var så stilig. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk 😊
        Det sidebordet var jeg så heldig og få med på lasset helt gratis der salongen ble hentet 😊 Jeg er superfornøyd med det. Eieren mente det ville kostet mellom 4000,- og 4500,- i dag.
        Fortsatt fin søndag til deg også 🥰

    2. Så koselig du har fått det.🤗🤩
      Godt at du er en dag nærmere å være ferdig med flyttesjau og kan dra tilbake til det nye koselige hjemmet ditt.😊
      Nyt høstkvelden!🍂🍃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg