UTEDAG

I dag har vi holdt på ute ei god stund. Mannen skulle begynne på plenen, men selvfølgelig startet ikke klipperen. Så da ble det reperasjonsprosjekt i stedet på han. Men jeg har gjort litt annet 😊

Jeg har klippet denne digre buska som hang nesten ned i bakken.

 

Den ble bedre nå.

 

Fikk raket bort og kastet en hel masse grener og blader etterpå.

Drivhuset er satt ut i sola og nå håper jeg tomatplantene som fikk større potter i går vil vokse seg store og fine. Her er ikke ugresset borte ennå som dere ser. Men det blir det kanskje senere i dag.

 

Men i denne delen av bedet har jeg ryddet opp.  Plantet ut et par krysantemum som har stått siden påske. Klarer de seg ikke ute er det ingen krise. Må nok en tur på Hageland snart uansett og finne noe småtteri av litt av hvert.

 

Nå ble det en pause til blogginnlegg og et glass iskaldt  vann. Jeg kunne godt tenkt meg en hvil inne, men jeg tror jeg skal prøve litt til ute mens jeg er i gang 🌻🌱🌿🥀

 

#hagearbeid #utedag

6 kommentarer
      1. Takk.Ja, i dag har jeg vært flink. Her er det mer enn nok hage og arbeid😊 Hadde bare balkong i 2-3 år jeg også, før jeg flyttet hit. Det er fint med blomster i krukker da. Det pynter opp masse det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg