Ute på tur igjen etter ” bob bob – form “

Denne uka har bare hanglet av sted. Forrige uke også i grunnen. Det har gått 2 uker nå som pusten ikke har vært god. Hodepinen jeg hadde forrige uke har i det minste gitt seg, men svimmelhet og småfeber dukker stadig opp enda.

I dag har jeg fungert sånn nogenlunde igjen. Så da bestemte jeg meg for å prioritere noe av energien på å gå en tur før sola gikk bak åsen. Endelig er snøen borte fra fortauene utenfor hos meg, og det var så mye bedre å gå uten all den forbaska glatta. 

 

Jeg gleder meg til snøen blir borte i skogen også. Der er det absolutt best å gå.

Jeg har tenkt til å prøve å overnatte ute i år. Det har jeg tenkt på i fjor også det. Men da ble det ingenting av noenting. I år derimot har jeg et stort håp om å få det til. Jeg vurderer å  innvestere i hengekøye med telt over. Har sett på en type som så fin ut. Også har jeg lyst på kano…oppblåsbar, Packcraft. Men det koster en del. Kan nok hende jeg heller må klare meg med å bli med en kamerat som har både telt, kano og båthenger. Det er jo koselig det også. Pluss at jeg slipper å bli redd da det blir mørkt…hehe. 

 

HA EN FIN LØRDAGSKVELD ❤

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg