UTE I BLÅTIMEN..SIKTER MOT NYE MÅL.

Jeg sikter meg inn mot et nytt år og nye mål.

Målet for året 2022 er nådd, med god hjelp av familien min.

Jeg tok ut seperasjon, selv om halve året gikk før det passet perfekt, er på god vei mot skilsmisse, og jeg har flyttet for meg selv. Altså mission compleeted ……selv om det var en hælv…s jobb det med flyttingen. Jeg  trodde nesten ikke jeg skulle klare å komme meg helskinnet igjennom den.

I det nye året som kommer er målet bedre  helse og trivsel.

Etter snømåkingen av og rundt bilen i går var jeg ganske ødelagt resten av dagen. Sånn nytter det ikke å ha det. Så i dag har jeg kommet over dørstokken igjen, for å få frisk luft og bevegelse uten å få fullstendig åndenød.

Jeg gikk en rolig tur i blåtimen. Det kom noen regndråper idet jeg kom ut, men de forsvant fort. Det var deilig temperatur og godt å være ute. 

 

En bakke opp til slutt før jeg kommer inn i gården til meg selv igjen.

 

 

Det går greit å gå den når jeg har gått meg god og varm på forhånd.  Det er faktisk mye bedre å avslutte med oppoverbakke enn å måtte begynne rett på stigning før hverken blodpumpe eller bein er kommet skikkelig i gang.

Det hjalp på et ikke alt for godt humør også denne lille Blåtime-turen.

 

ØNSKER DEG EN GOD KVELD ♥ 

12 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder og godt du kom deg ut! Bra trening det.
      Flott at du kom i mål med separasjon og flytting..Har man det ikke bra så er det ikke greit!!!
      Men du kos deg med kvelden, klem fra meg..

      1. Tusen takk 🥰 Det var godt å komme i mål med fjorårets nyttårsforsetter 😊🤩
        Nå gjenstår det å se hva jeg får til i år… på helsefronten. Trivsel er jeg ikke i tvil om at kommer til å bli veldig bra 😃
        Ha en flott 1. nyttårsdag og et riktig godt nytt år. Klem 🥰

    2. Flotte bilder fra blåtimen. Her pisker regn mot stuevinduet, og jeg jobber med mål for neste år. Ha en god kveld !

    3. Godt Nytt år!
      Ja du har gått igjennom store forandringer i 2022, og i dag starter vi alle på et nytt år med blanke ark. Bedre helse er nok det som står øverst på min liste over ting som skal prioriteres dette året. Helt enig med deg, mye bedre å få den bratte bakken på slutten når man har gått seg varm. Ønsker deg en fortsatt fin 1 nyttårsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk.. et riktig godt nytt år til deg også 🥰✨️
        Ja helse er nok ikke det dummeste å prioritere. Vi får gå for det i det nye året begge to 🥰
        Ha en fin dag. Klem🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg