Ute en tur med egenkomponert genser.

Nå har jeg landet trygt i sofaen igjen etter en luftetur av meg selv og genseren jeg begynte på for 1 år siden. Den ble ikke ferdig til påske som planen var. Men en eller annen gang etter det ble den klar. Tror jeg bare har brukt den en gang før i kveld.

Sånn ser genseren, buksa og jeg ut etter å ha tryna borte på brua.

Er det mulig altså???  Det hjelper jo ikke med nye brodder når jeg klarer å trå over og lande med et brak på alle 4 i stedet.

Etter å ha kjent etter om jeg var like hel klarte jeg å få strekt meg bort til rekkverket på brua så jeg på et merkverdig vis kom meg opp igjen. Skrubbsår på kneet er det eneste jeg kjenner noe til foreløpig. Så jeg tror det gikk fint jeg. Det gjorde det ikke da jeg tryna i høst, men det får jeg fortelle om en annen gang. Orker ikke så mye skriverier av gangen nå for tida.

Den siste uka har jeg skaffet meg brannsår på en pupp og den ene hånda og armen én dag, og dagen etter brant jeg fingertuppene så jeg måtte sitte med dem i et vannglass mens jeg spiste middagen min. Armen og hånda måtte ligge i kaldt vann i vasken mens jeg prøvde å kjøle ned puppen samtidig dagen før. Middagen ble nesten kald før jeg kunne sette meg å spise den dagen. En ny runde med avkjøling av svidde kroppsdeler måtte til både under og etter middagen også.

Det kan virke som det aller tryggeste er å ikke forlate sofaen 😳.

 

HA EN FIN KVELD ❤️

10 kommentarer
    1. Genseren ble veldig fin. Ja jeg husker du begynte på demme. Og ble spent. Fine farger og fin sånn utenpå genser. Moro å lage egne plagg..Hs en fin dag 🧡🧡 klrmmer herfra.

    2. Neimen så uheldig du er da, og jeg håper at du har fylt kvoten for i år allerede 🥰 Jeg pleier å ha min del av knall og fall selv, men så langt har jeg klart å holde meg på beina selv med skøyteis over alt. Genseren din er fin og ser virkelig varm og lun ut 😊 Håper du får en fin fredda, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg