Ute av dyna 4 timer tilsammen

I går tror jeg ikke jeg sov på dagen i det hele tatt. Men jeg var heller ikke oppegående.  I dag har jeg ca 4 timer tilsammen hvor jeg har holdt på med litt. Strikket, klesvask, spist et par ganger, bittelitt småpussel og lesing.  Etter det var det PANG ned for telling og noen times søvn igjen. Hold på å gå i gulvet av svimmelhet da jeg reiste meg for å slippe ut Dino. Trykk i hodet og ikke i form i det hele tatt. 

Jeg skal gjøre et forsøk på å lage en enkel middag nå. Så legger jeg meg for kvelden etter maten. Skal lese så lenge jeg orker i denne krimboka .

 

Ha en fortsatt fin kveld😚

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg