UTAFOR DØRA I GÅR

I går ble jeg vekket av mannen, tidligere enn jeg pleier. Han skulle et par ærender nedover og tenkte jeg kunne bli med. Så kunne vi ta en tur innom min mor samtidig. Når man bor såpass langt unna folkeskikken er det greit å ta flere fluer i et smekk. 

Så jeg kom meg opp, fikk en kaffekopp og ikke lenge etter var jeg klar. I det minste klar nok til å sitte i bilen og dingle.

Jeg hadde såpass vett på morran at jeg fikk dratt med meg strikkeveska mi. Endelig ble genseren “ferdig”. Jeg må feste trådene og presse litt på den i dag.

På vei hjem igjen kjørte vi over skauen et stykke. Der mannen og Dino har jaktterreng. Det er lenge siden de har vært der nå. Jakta er over, men det er lov å trene uten våpen fortsatt.

Det har vært skarra på snøen ei god stund. Og den har han ikke lyst til å slippe Dino på. Dessuten har han for det meste vært opptatt med å skru bil de siste 2-3 ukene.

Det var ikke så veldig mye jeg fikk knipset  bilder av på turen.  Det var småfugler i plommetreet nede hos min mor. Men jeg hadde ikke med meg annet kamera enn det som er på mobilen, og forsvant gjorde de også så fort jeg nærmet meg vinduet.

Jeg knipset er par bilder da vi stoppet for å lufte Dino på skauen da . Masse snø der enda som dere ser. 

 

Selv om jeg fortsatt er veldig sliten og ekkel i hodet, kan ikke denne helga sammenlignes med forrige helg som var svartere enn svartest.  Heldigvis. Det er ei helg jeg håper det blir leeenge til jeg opplever igjen.

Nå har jeg klart å holde meg våken hele dagen i 2 dager. Det har ikke vært helt enkelt, men jeg har klart det. Det er nok ikke mye å skryte av, det som er blitt gjort i løpet av de 2 dagene. Men ALT er bedre enn å ikke være våken annet enn for å spise eller gå på do.

Nå skal jeg sette meg å gjøre den kjedelige jobben med å feste trådene i genseren.  Bildet kommer nok senere i dag, da den er helt ferdig😊

Ha en fin lørdag😚

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg