UT I MØRKET

Jeg gjorde det😃 Fikk på meg klær og kom meg ut. Har hatt to runder med soving i dag, så det rakk å bli mørkt før jeg rakk å reagere. 

Her har jeg kommet meg ut på veien. Det tar sin tid bare å stable seg bort dit på glatta. Helt der borte ved veien har vi søppeldunken, så jeg tok med søpla på turen. To fluer i en smekk😃 Det var ikke lange turen jeg gikk i kveld. Jeg liker ikke mørket her ute. Det er mye dyr som krysser veien. Og forresten er jeg redd store stygge menn også🤤 Jeg var veldig glad jeg hadde lommelykta jeg vant på Solliv sin gå-skole. Den funka som bare det😁😁

Mannen tok ikke sjansen på å bevege seg ute med den ryggen han har hatt noen dager nå. Så jeg måtte ut alene. Å fy flaten for en ødelagt kondis jeg har. Jeg var ikke ute mer enn 20 minutter, og 15 av dem med bevegelse. Ikke så mye å skryte av.

MEN JEG GJORDE DET!! Og da jeg kom inn fikk jeg pusten ganske kjapt tilbake, og har ryddet ut av oppvaskmaskinen OG vært frisør for mannen etterpå. Nå er vi snart klare for middag.  En enkel sak som bare skal settes i ovnen i 20 minutter. Ferdigrett i dag. Funnet i halv-pris disken.  Masse penger spart i dag. Både på frisør og middag😃

Ha en fortsatt fin kveld😗 Jeg skal sette meg og strikke mer på lua mi etter maten😁

 

2 kommentarer
    1. Topp altså! Deilig å komme seg ut. Litt hver dag er greia og du får rutinen tilbake. Takk for link. Jeg linka også på gåstolen 18 i går :)Kjekt med lys i mørket. Virkelig mørkt hos dere. Bor på felt jeg. Lys overalt!

      1. Her finnes det ikke et eneste lys. Så den lykta er gull verdt 😊 Hodelykta mi er ødelagt nemlig.
        Jeg skal komme meg ut en liten tur i dag også😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg