Ut døra

Så sitter jeg endelig her med farge i håret. Skulle vært gjort for lengst. Det blir med rødskjær i denne gangen også😊 Var i butikken i går kveld og følte meg helt undermåls. De er ikke de hyggeligste de ansatte i butikken her i bygda. Man merker at man er nyinnflytter.  Og da formen og humøret ikke er på topp fra før, dalte det noen ekstra hakk ned etter butikkturen. Så i dag skal jeg i det minste ha håret i orden. Så føler jeg kanskje ikke så mye på det.  Jeg skal nemlig ut på flere ærender i dag. Først til legen i Hokksund. På mine kjære hjemtrakter😊 Så skal jeg innom min mor , som skal på sykehuset til undersøkelse. Og deretter har jeg tenkt til å se om jeg får et par julegaver i hus.  Kan være greit å se ut som folk da😊 Nå koser jeg meg med kaffekoppen mens fargen setter seg. Jeg skal være SÅ glad da dette er gjort. 

Ønsker alle en fin dag😚

 

3 kommentarer
    1. Da håper jeg du blir fornøyd med håret 🙂 Merkelige butikkannsatte..er vel hyggelig mot folk samme hvor di kommer fra vel..normal høflighet er et “minstekrav”i slike jobber syns jeg.. Fin dag videre til deg <3

    2. Deilig å fikse håret. Møter jeg slike sure mennesker på butikken så bruker jeg mine metoder mot sånt! Er ikke greit :)Ha en fin kveld….Nå har du vel fått utrettet ganske mye i dag tror jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg