USUNT, MEN GODT.

Det var igjen både pølser og is fra i går. Og det var nesten litt dumt, for det ble jo veldig enkelt å ta det til middag og dessert i dag også.

Is er godt med jordbærsyltetøy!! 

Men det var en kald fornøyelse å spise den på terrassen nå. Vi sitter ute med ulljakker og fryser. Må nok bare komme oss inn igjen…brrr.

Jeg var så fornøyd og i fin fart med husarbeid ei lita stund på dagen i dag. Følte virkelig at jeg endelig levde😊 Nynna og sang på kjøkkenet tilogmed mens jeg fikset i stand til pølsemiddagen. Klokka 15 var det brått slutt og jeg skulle ta meg en hvil. Siden kom jeg aldri i gang igjen. Det har bare blitt lesing og halvsoving resten av dagen..

Men jeg kjente på følelsen i det minste og det var GODT !!  Ny dag og nye muligheter i morgen. 

Da ønsker jeg alle en god natt, og kryper under pleddet med boka igjen❤

 

#godfølelse #kosestund #bokogpledd #is

5 kommentarer
    1. Ser deilig ut. Varmt og kaldt om hverandre. Kanskje du får sus over husarbeidet i morgen 🙂 har på tynne sommerbukser, men kaldt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg