UPPS…PÅ TIDE MED MIDDAG

Klokka går fort når jeg sitter med penselen! Det er på tide med middag sier magen min. Nå som ikke mannen er hjemme kan jeg kose meg det han ikke liker.

I dag skal jeg ha leverkaker.  Ikke hjemmelaget altså. Men kjøpt i kjøttdisken i butikken. Det er det jammen lenge siden jeg har spist. Da jeg jobbet i butikk selv hadde vi leverkaker der også, og det var ikke sjelden det ble spist dét på brødskiva i matpausen.

Vi hadde det også ofte til middag den gangen ungene vokste opp, så alle tre er glad i det. For det første er det skikkelig sunn mat, og for det andre er det billigere enn mye annet.

Det var noe de var glade for å få servert. Leverkaker med brun saus, poteter og grønnsaker.  Noen ganger med surkål også.

I dag hopper jeg over sausen. Gidder ikke å lage det bare til meg selv. Men poteter, gulrot og surkål blir det. Nam nam…

Fortsatt fin kveld til deg😚

 

6 kommentarer
      1. Hvis du liker lever, bør du prøve leverkaker ja.
        Jeg liker også lever. Levergryte er det mange år siden jeg har laget. Det er også kjempegodt😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg