Ungkarsmiddag…igjen.

Jeg er trøtt og sliten i dag. Det samme var jeg i går. Det har blitt mest lesing på meg både i går og i dag.

Jeg kjørte innom biblioteket i Hokksund og byttet bøker. Har med meg 3 nye hjem.  Det er kjekt å ha noen liggende her.

Nå blir jeg hjemme til søndag kveld. Da må jeg nedover igjen. Det er min mor som har sykehustime denne gangen. På mandag. Jeg rekker å følge med på plantene mine noen dager da i hvertfall.

Ungkarsmiddag til meg selv har jeg laget litt tidlig i kveld. Alt inn i ovnen på 200°C i ca 20-25 minutter. 

Og så er det fiks ferdig. 

Jeg fant rømme i kjøleskapet også, etter at bildet ble tatt. Det ble godt med noen klatter med det på. Det ble visst nok til lunsj eller middag i morgen også dette. Smart.

Her er det rett og slett god natt snart. Må bare gi Esther hund mat først.

Fin kveld videre til deg som orker å være våken ei stund til ♥ 

 

4 kommentarer
    1. Jeg elsker mat som kan lages lettvint og spesielt i ovnen, for da slipper jeg å kokkelere selv 🤪 I dag ble det restemat her hos med lapskaus fra onsdagen. Kjedelig når formen ikke er helt på topp, og jeg håper det blir bedre i morgen, klem 🤗

    2. Alt i ovnen eller alt sammen i panne funker fint. Slik gjør jeg det noen ganger også når jeg er alene og ikke orker å kokke noe avansert 😊😊🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg