Ungkarskvinner spiser det man vil.

Jepp…nå er det fri tilgang til fiskemiddager og sterkere saker, som chili. Derfor brukte jeg begge deler til middagen i går jeg. Crispy fisk og bittesmå mandelpoteter med vårløk, chili og flaksalt. Mmmm…det var godt.

Alt sammen sto i ovnen i ca en 20 minutters tid. Akkurat sånn jeg syns er lettvint og greit.

Det ble litt i meste laget for meg dette her. Så det ble både middag og kveldsmat.

 

I går kveld ble den siste inne-planten min henta, så nå sitter jeg kun igjen med en liten Monstera. Avleggerene etter den store. Pluss noen avleggere fra Praktspraglene som står i vinduskarmen i et glass vann.

Nå er det bare meg selv som trenger et nytt sted å flytte til. Det blir spennende å se på en leilighet i ettermiddag.

HA EN FIN ONSDAG ♥ 

 

7 kommentarer
    1. Dette var en middag som falt i smak hos meg, og alt som kan lages sammen inne i ovnen er perfekt etter min mening. Ha en fortsatt fin onsdagskveld, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg