UFFDA..VAR IKKE LETT DETTE GITT

Hehe.. jada, jeg prøver mye nytt for tiden.

I dag satt jeg ute litt i sola. Og fant ut at jeg kunne prøve å flette håret mitt selv, mens jeg bare satt der uansett. Nå kommer jeg ikke på hva denne fletta heter. Men det skulle liksom bli en sånn som du tar med litt nytt hår fra hver side hele tiden nedover. Fletta den på jentungen da hun var lita, og hadde tid til å sitte stille til jeg ble ferdig. Men på meg selv har jeg aldri prøvd. Og det synes. Stort mer mislykka går det vel ikke an å få den.  Og ikke fikk jeg knekt armene ned igjen med det første heller, etter å ha sittet å trælet med dette ei  god stund. Da jeg endelig fikk lirka de på plass, måtte jeg prøve å ta bilder av bakhodet mitt for å se hva jeg hadde fått til. Rettere sagt…ikke fått til. Men jeg oppdaga at jeg hadde mange fine farger i håret ihvertfall.  Så det skikkelig godt i sola😃

Det syns jeg var artig. Så nå må jeg øve meg på å få til ei fin flette, så fargene kommer frem sånn som dette👍 

Ha ei fin helg. Må ta en liten hvil jeg nå. Har vært veldig tidlig oppe i dag.

10 kommentarer
      1. Ja jeg har veldig tykt hår. Derfor kunne det vært greit å lære meg noen måter å sette det opp på. Nå har Jeg en annen frisyre enn det jeg har hatt i alle år også…lang lugg. Veldig i veien egentlig, men når jeg først har fått den så lang har jeg lyst til å beholde den ei stund 😁

    1. Syns det ser bra ut på bildene i allefall 🙂 Ikke mye fletting i mitt hår..hehe..men husker di flettene der..fletta på noen av jentene som gikk i barnehagen da jeg jobba der bl.a.. Ser ut som du har et godt og tykt hår… Klem <3

    2. Du ble kjempefin på håret 🙂 Selv synes jeg det er vanskelig å flette håret mitt selv. Får det ikke til. Ser jo noen som er kjempeflinke å flette. De sier at de gjør det når håret er vått.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 😊 ikke akkurat veldig vellykka, så jeg må øve meg på den fletta der. Kanskje det er enklere med vått hår ja 😊 Takk for tipset 😃

    3. Øvelse gjør mester, mener vi kalte det “hollanskflette” når jeg var ung. Jeg bruker det mye i hverdagen på jobb da det er greit å få håret bort når en skal gjøre noe. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg