Tyll og fløyel henger til tørk.

Det var lurt og ta en siesta tidligere i dag. Jeg har faktisk fått unna enda litt til. Og nå henger både tyll og fløyel til tørk.

Tyllen ser grå ut på bildet. Det er den ikke. Den er svart, som fløyelen.

Hvis jeg er like oppegående i morgen har jeg tenkt til å klippe og begynne å sy på skjørtet. 

Jeg tror også jeg har funnet et par løsninger på hvordan jeg skal få halsåpningen pen i toppen jeg syr. Jeg lurer på om stoffet er viskose. Et vanskelig stoff å sy i.

Det er fortsatt håp for juleantrekket.

Kos deg med lørdagskvelden. Det skal jeg😃

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg