TUSEN TAKK TIL SOLLIV

Hun må være landets snilleste blogger ❤

I dag kom mannen hjem med en pakke som lå i postkassa vår.  Jeg skjønte ingenting med en gang.  Jeg har ikke bestilt noen ting. Men etterhvert dro jeg kjensel på navnet 😊 Den var fra Solliv. Verdens beste, snilleste og godeste Solliv.

Hun leser bloggen min, og vet at jeg strikker kluter for tiden. Og har nok skjønt at det ikke er så mye mer å velge i fra resteposene mine.

Så.. se her hva jeg har fått i dag❤❤ 

4 nøster med bomullsgarn i herlige farger!! Sammen med et koselig kort! Hun ville dele noe av garnet sitt med meg.  Er det mulig?? Jeg ble så rørt og så glad❤ Finnes det virkelig slike mennesker?

Dette skal jeg gjøre noe til gjengjeld for. Jeg må bare finne på noe lurt først😉 Og det skal jeg nok klare.

Jeg leser hennes blogg hver dag. En koselig blogg om litt av hvert. Hun er glad i å strikke hun også . Men hennes største hobby og glede er alle gå- turene hun er ute på hver eneste dag.

Ikke bare er hun ute og går. Men hun har laget sin egen gå-skole som hun bruker til oppmuntring for alle oss som ikke er så flinke til å komme seg ut. Den gir alle som leser den skikkelig motivasjon og et spark bak. VELDIG mange trenger det…deriblant meg selv. Jeg vil anbefale alle dere der ute og gå inn på bloggen hennes å lese!! Det er bare å trykke på den blå linken med navnet på bloggen hennes lenger opp i innlegget. Der kan dere finne gå-skolen, pluss mange andre hyggelige innlegg. 

You made my day Solliv. Tusen takk❤

Jeg skal velge meg en farge nå og begynne på en ny klut😃

Ønsker alle snille, gode mennesker en flott kveld😚

8 kommentarer
    1. det var en fin gave ja ,ja Solveig er flink til å overaske,flink til å spre litt glede og koslig i det virkelige liv også,jeg var heldige å få treffe henne sist sommer :=) kos deg med klutestrikk

      1. Tusen takk😚
        Ja jeg så innleggene fra den gangen dere møttes. Har veldig lyst til å møte henne en gang jeg også… Det er flere av dere hyggelige, gode mennesker her inne på bloggene jeg veldig gjerne skulle møtt i det virkelige liv❤
        Dere er jo så mange flotte mennesker.
        Dere bakker opp i vanskelige perioder, gir hyggelige og verdifulle svar på innlegg, og dere kommer med masse inspirasjon og glede, hver og en av dere jeg følger. Jeg vil takke dere alle sammen ❤

    2. Så hyggelig at gaven kom frem til deg og gjorde din dag fin! <3 det varmer mitt hjerte mer enn du tror. Her kan du kose deg med en klut eller to, et håndkle eller noe grytelapper. Jeg har laget veldig mange stripete grytelapper/grytekluter av dette garnet. De blir fine. Har vel laget et innlegg på det også med oppskrift. Eller pads kan jo være fint. Masse å lage av dette garnet. Kos deg med kvelden og tusen takk for veldig koselig innlegg. Det varmet min dag <3 klemmer…

      1. Så hyggelig å høre at din dag også ble fin❤ Jeg skal jammen se om jeg finner innlegget ditt med oppskrift😃
        Tusen takk nok en gang❤
        Ha en fiiin kveld😚

    3. Så koselig 🙂 Ja, Solliv er snill og grei, og veldig hyggelig. Har jo møtt henne LIVE et par ganger 🙂 Nå kan du strikke å kose deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg