Tur-retur Prestfoss-Hokksund i dag..

I dag har jeg tatt en tur nedover til Hokksund.  Jeg måtte levere bøker på biblioteket, og hente ut en del ting på apoteket. Samtidig skulle jeg hente ei vegglampe som yngstemann hadde vært og hentet for meg i går på ei privatadtesse her nede. Finn.no er kjekke greier. Der er det mye fint å finne. Lampa passer fint i fargen til krystalllysekrona jeg har i taket. Jeg ble superfornøyd. Helt gratis var den til og med.

Gutta boys skulle grille i dag fikk jeg høre. Og da jeg dukket opp i ettermiddag hadde jeg så megaflaks at maten var klar til servering. Nå er jeg veldig god og mett.

Eldstesønnen og kona reiser til Thailand om ei uke, så her er det full instruks til yngstemann om hva han skal passe på her den måneden de er borte. 

Han må passe på vanning av både det ene og det andre. Han skal være hundevakt og hønsevakt. Huske på mating og sånn. 

Jeg tenker det er lurest at det blir skrevet ei huskeliste til han jeg, så går det nok helt fint.

Nå nærmer det seg tid for Sommerhytta på tv. Og symesterskapet går samtidig på en annen kanal. Mammaen min og jeg skal se på det ene programmet direkte, og det andre fra opptak etterpå før jeg begir meg ut på returen hjem til Prestfoss.

Ha en fortsatt sommerkveld 😊 

6 kommentarer
    1. Hihi, ja det kan nok være lurt med en huskeliste så ingenting blir glemt 😉
      Mye fint på Finn som er både gratis og billig, og man kan virkelig få tak i fine ting der.
      Ha en fortsatt fin mandagskveld 🥰

    2. Høres ut som det kunne vært greit med ei huskeliste til yngstemann, ja 😀 Har brukt Finn.no my selv, men bare til salg hittil 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg