Tur/retur Prestfoss – Åmot.

Enn så lenge er det den veien det går. Fra Prestfoss til Åmot, og opp igjen. Det er ikke så lenge til det blir motsatt kjørerute. Bare jeg får med meg tv’n og får ordnet med internett i leligheten, kan jeg begynne å bo meg til der. Det er masse som står igjen å gjøre her i huset i Prestfoss før jeg kan si takk og farvel.

Det er fortsatt mye jeg skal pakke ned og ha med meg. Bl.a har jeg ikke begynt på hobbyrommet mitt enda, og der er det MYE å gå over.

Det skal vaskes, og det skal males, så det blir mange turer fra Åmot til Prestfoss etter at jeg har flyttet inn i leligheten.

I dag kom min mor opp hit og hjalp meg med å pakke ned mer fra kjøkkenskapene i esker. Vi plasserte det vi fikk plass til i bilen. Et par esker fra kjøkkenet, og en del andre småting.

I leiligheten tømte vi eskene og satte på plass det som skulle i kjøkkenskapene, så kunne vi ta med tomeskene oppover igjen. Mr. Kenwood flyttet inn i dag. Han har fått sin egen plass på kjøkkenbenken. Og der gleder han seg nok til å komme i arbeid så fort som mulig.

I morgen tror jeg gutta har tenkt til å ta en tur med hengeren. Det er ikke mye mer av møbler jeg skal ha med meg. Men jeg har noe i uthuset som også er mitt. Det blir nok kjørt til Hokksund det meste av det.

Jeg er så glad for all hjelpen jeg får.

Her er vi på vi oppover igjen og måtte stoppe for rødt lys pga veiarbeid. Da passet jeg på å knipse bilde av kuene som fortsatt er ute og beiter. 

 

Nå håper jeg å få en god natts søvn.  Kan hende kommer min mor opp igjen en tur i morgen og pakker mer sammen med meg, før gutta kommer utpå ettermiddagen.

SOV GODT DU OGSÅ ♥ 

 

 

6 kommentarer
    1. Det å flytte er jammen en stor prosess, og mye som skal ordnes før man kan låse døra for det gamle. Mange ganger tror jeg det kan være like greit å ikke vite hvor mye det er i forveien. Ønsker deg en fin torsdag, klems 🤗

    2. Det er slitsomt med flytting, både ut og inn. Ikke rart du blir sliten av alt. Godt du får hjelp. Blir nok veldig koselig i leiligheten når du blir ferdig. Og da kan du virkelig slappe av. Lykke til med resten! Klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Ja det er slitsomt. Jeg gleder meg veldig til alt er ferdig, og jeg kan senke skuldrene og nyte freden i ny leilighet.
        God helg til deg 🥰

    3. Godt at du får flyttet litt for litt og har noen til å hjelpe deg. Det er jammen mye jobb altså!
      Sov godt!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg