Tur-retur Hokksund i dag.

Yeyy! Jeg har vært utenfor husets 4 vegger i ettermiddag. Jeg måtte nedover for å levere bøkene jeg hadde lånt på biblioteket der nede. Samtidig hadde jeg bestemt meg for å handle mat i en butikk på veien oppover igjen. Det var noen tilbud der jeg ville ha med meg.

På biblioteket lånte jeg med meg et par nye bøker. Ei sybok med mønstre i, og ei krimbok.

 

Før jeg dro nedover tegnet jeg av et mønster til en barnekjole fra boka jeg skulle levere. Jeg må komme i gang med symaskinen min igjen. Jeg har jo en god del stoffer liggende her. Det hadde vært gøy å fått noe ut av dem. Kanskje jeg klarer å begynne såvidt i morgen.

Tror jeg skal lage middag jeg nå. Så jeg blir god og mett til natta.

Ha en fin kveld😚

8 kommentarer
    1. Herlig, så fint med nye bøker på biblioteket. Ser fine ut…
      Bra du fik deg en tur og kos deg maten 🙂 Legge seg sulten er aldri lurt…Klem til deg.

    2. Den syboka har jeg og den er helt super!😊
      Gleder meg til å se hva du skal sy. Bibliotek er supre greier. Sørlig til vanlige bøker. Ikke så ofte man leser dem 2 ganger. Lykke til med sømmen!🤗

    3. Blir gøy å se hva du får ut av stoffene du har liggende.
      Lenge siden jeg var på biblioteket, men har bestemt å besøke det nye Deichmann nede i Oslo sentrum om ikke lenge. Da kan det nok hende noe blir med meg hjem, vi får se 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg