TUR I HOKKSUND MED YNGSTEMANN

Oh yeay….vi har gått tur ja. Yngstemann ble med mora si på gåtur. 

Fra min mor, ned til sentrum, sentrum rundt og tilbake igjen ble tett oppunder 3 km. På snøløse gater og fortau. Deilig!! 

Her måtte jeg ha en hvil på en benk utenfor rådhuset. 

Måtte jo knipse sønnen også. Fra samme benk, men bakgrunnen hans ble litt av torget. Det ligger rett over gaten for rådhuset. 

 

Det var ikke veldig folksomt i gatene, men noen var da ute og lufta seg. Knallblå himmel som du ser, og friskt i lufta. Fint turvær.

Nå er jeg glad jeg brakk meg ut av sofaen og gikk ut i stedet for og sovne.

Jeg er i gang med middagen mens jeg skriver her nå. 2 fluer i en smekk. Etter maten kan jeg sette meg med strikketøy og god samvittighet. 

 

Jeg MÅTTE ta bildet av meg selv utenfor denne butikken i enden av sentrumsgata.

 

Noen kjenner sikkert igjen denne bakgrunnen fra en annen blogg.  Det er Step in som Annebe ofte har skrevet om, og tatt bilder utenfor. 

Nå må jeg dekke bord og fikse resten av middagen.

Ha en fortsatt fin dag 😙

6 kommentarer
    1. Så deilig tur dere fikk 😀👍 så gøy å se butikken til Annebe da. Den butikken har mye kult 😀fin kveld til deg.. Eller God natt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg