Tryllemiddagen ble godt mottatt

Faktisk ble nesten alt spist opp😊 jeg fant en pk rødkål og en pose brun saus i kjøkkenskapet.  Og gjestene kjøpte med tyttebærsyltetøy og vanlig surkål.  Så her led vi absolutt ingen nød. Og gulrotstuingen ble godt mottatt . Tom bolle må bety at det smakte 👍.

Alle ble gode og mette…og litt til. Jeg elsker å se besøket spise godt av maten 😊 Da har jeg gjort en god nok jobb som kokk. Forresten må jeg ikke glemme at mannen har vært kokk i dag også. Jeg ble nemlig vekket med frokost på senga i dag…er det rart jeg elsker mannen min? Jeg fikk nystekte egg på brødskiver og iskald melk. Og etterpå var det kaffeservering💕

Jeg strikket ferdig den siste sokken til mannen i kveld, så nå er det bare å gå løs på å feste trådene på både hans og mine sokker. Men nå er det natta først. Vi har hatt en fin dag i dag😊 Og takker så mye for besøket💕

 

2 kommentarer
    1. Sånn mat er jo smakfult og godt da 🙂 Hørtes ut som en fin start på dagen..med frokost på senga og greier :)) Fin dag videre til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg