Trøtte dager.

Jeg kommer liksom ikke i gang med noe som helst om dagen. I går skjedde det absolutt ingenting. Etter et øyemigrene-anfall ble det ikke gjort særlig annet enn å ligge på sofaen og høre på nyheter. Afghanistan og Taliban. Skumle saker.

Sent i går kveld så jeg på statsministerduell. Jeg prøver å følge med på hva som skjer i valgkampen. Det er interessant, og veldig mye å prøve og lagre i topplokket. Det er temmelig fullt der nå.

Jeg har ganske lett for å bli for opphengt i ting, hvis jeg syns det er interessant. Og akkurat nå er det altså politikk. Det er litt slitsomt for hodet. Men jeg skal få meg det meste som skjer på skjermen i kveld også.

Det ble en tidlig middag på oss i dag, så vi kunne ta en middagslur med en gang etterpå. Det ble kjapt en times tid det. Det tar tid å prøve å våkne igjen etterpå, men det får ikke hjelpe. Er man trøtt så er man trøtt. Sånn går nu dagan. Jeg våkner nok fra dvalen igjen en dag. Det skal bli godt.

Ønsker deg en fin kveld😚

11 kommentarer
    1. Du får være politiker noen dager….prate prate prate! Mye å følge med på av slikt, men der dette jeg ut med min dårlige hørsel. God bedring!

      1. Hehe..ja jeg være politiker til det går over😃 Jeg henger med fortsatt. Jeg skjønner det er veldig vanskelig å få med seg alt på TV med dårlig hørsel. Det går unna i diskusjonene der. Jeg må konsentrere meg skikkelig for å henge med selv.
        Ønsker deg en fin dag😙

    2. Øyemigreneanfall og tretthet… Det betyr at kropp og hode trenger hvile. Men det er ikke så lett når det er ting du vil få med deg. Håper kvelden din er god! 🙂

      1. Ja jeg merket det. Hadde ikke annet valg enn og stort sett ligge resten av dagen. Hodet hadde nok med å følge halvveis med på nyhetene på TV.
        Ønsker deg en fin dag😚

    3. Jeg savner å kunne sove på.ettermiddag. uansett hvor trøtt og sliten jeg er vil ikke hjernen slappe av.
      Jeg må si at jeg klarer ikke å følge meg på hva som skjer i politikken:) Bra at du er engasjert.

      1. Jeg syns ofte det hjelper å legge meg ned og lukke øynene ei stund. Det er ikke bestandig jeg sovner. Hvis hodet surrer for mye prøver jeg å konsentrere meg om en avslapningsøvelse eller meditasjon😊
        Det burde du prøve 😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg