Trøtt og sulten dag i går.

Jeg klarte aldri å våkne skikkelig i går. Det kjennes nesten sånn ut i dag også, men jeg skal gjøre et ærlig forsøk på å ta en gåtur i løpet av dagen. 

Det er kaldt her i helga. Det var én av grunnene til at jeg ikke tvang meg ut i går. Jeg er ikke helt sikker på om lunger og pust har så godt av mellom 15 og 20 minusgrader. Ikke mine i hvertfall. Sist jeg så på gradestokken i dag viste den 16,3. Så vi får se hva jeg gjør.

I tillegg til å være trøtt hele dagen i går var jeg sulten hele tiden. Jeg ble liksom aldri helt mett. Jeg la sikkert på meg et par kilo bare på én dag.

Helt på tampen av dagen endte jeg opp med å ringe bort til gatekjøkkenet i sentrum og bestille en kyllingtallerken. Den kunne hentes I løpet 10 minutter. Og det rakk jeg helt fint mens nyhetene gikk på tv og det var ei pause i programmet jeg så på…Hver gang vi møtes.

Det smakte med ferdig laget mat. Og det passet bra til den trøtte dagen jeg hadde hatt.

 

Jeg hadde tatt opp ørret fra fryseren, men jeg orket ikke å begynne å steke og rense den. Den ble til frokost i dag istedet. 

 Jeg strikket ferdig det andre buksebeinet til babybuksa jeg strikker i løpet av dagen da, så litt fikk jeg da gjort. Jeg strikket tilogmed for langt mens jeg satt i telefonen. Så noe av kvelden ble brukt til å ta opp igjen ganske mange rader. I dag skal jeg sette alt over på én pinne og strikke meg videre oppover.

 

 ØNSKER DEG EN FIN SØNDAG ❤

4 kommentarer
    1. Herlig, dette så godt ut….finnes ikke noe bedre en slik når man er fysen på noe godt og aldri blir mett for dagen.
      Virker kjent for meg også…
      Strikketøyet ditt er flott, så fine farger og pent strikk. Klem..

    2. Veldig fin farge på det garnet, også til en voksen tenker jeg. Til MEG 😀 Kanskje jeg skulle strikket meg en genser i sånt garn 🙂 Jeg har vært sånn som du i dag. Følt meg syk, ikke våknet. Og vondt i hele kroppen 😛

      1. JA.. jeg syns du skal strikke deg en genser i denne fargen 😃
        Det er ikke gøy å ikke være i form.
        Det “går” alt mulig rart nå tror jeg.
        God bedring og kos deg med kvelden 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg