Trøtt i trynet

Alt for treg som vanlig.  Men jeg fikk ikke sove i natt, og nå plundrer jeg skikkelig med å klare og våkne.

Jeg skal nemlig ned til min mor og sove der i natt. Skal ha med strikketøy og lage noe godt til kvelds.  Så blir det helt sikkert masse å se på tv-skjermen. Hun tar opp en hel drøss med program. Så det er mye å gå igjennom😊 

Jeg hadde egentlig tenkt at jeg skulle sy ferdig en genser jeg ble veldig opptatt av i går kveld, før jeg reiser. Men det må jeg visst bare blåse i. Den flyr ikke fra meg heller. Så jeg får ta den i morgen. Det var vel den jeg ble for besatt av da jeg endelig fikk bestemt meg for hva jeg skulle sy i går. Så det var nok grunnen til at det var umulig å sovne, selv om jeg gjorde et forsøk på å legge meg normalt.

Jeg tegnet såvidt om på et mønster jeg hadde gjort om fra før. Så jeg brukte litt tid på det. Pluss at det tar tid med klipping av mønsterdelene også. Derfor ble det seint før jeg kom i gang med å sy.

Du kan få en smugtitt da… på hva jeg begynte på i går.

Jeg gjorde en bommert, så langt..hehe. Jeg hadde nemlig en plan om å bruke 2 stoffer, men så glemte jeg å dele der jeg hadde tenkt i mønsteret. Så nå bruker jeg bare det ene. Og da må jeg finne på noe lurt for å få nok til lange  ermer. Stoffet jeg bruker er jo ikke kjøpt til noe spesielt mønster. Men jeg har en plan😊

Nå må jeg komme meg i dusjen. Se om det hjelper på å få opp øynene. Så får jeg pakke bag og strikketøy og komme meg avgårde før det blir mørkt.

Kos deg med fredagen😚

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg