TROR DU IKKE MANNEN SLO TIL SOM KOKK.

 

I alle dager som mannen i huset stadig overrasker for tiden.

Sent i går kveld fant han plutselig ut at HAN skulle lage maten.  Jeg var ikke spesielt i form til å begynne på den.  Så jeg fikk beskjed om å holde meg inne i stua. Her skulle alt ordnes helt alene på kjøkkenet . Husj… vekk med meg.

Og det var greit det. Jeg kunne holde meg vekk jeg.

Jeg kjente det begynte å sive gode lukter ut i stua, og etterhvert kom kokken inn og dekket bordet. Ikke hjelpe til her heller nei. Labbene vekk takk.

Men sette meg til bords fikk jeg lov til. Men ikke hente vann. Sitte pent til alt var klart.

Og tror du ikke det smakte kjempegodt da!!

Spagetti og kjøttdeig en en av mannens spesialiteter. Ikke tull det altså. Det og grandiosa.  Han blir ikke kalt  grandiosamannen uten grunn liksom.

Superfornøyd kone ble det etter mannens overaskende kokkelering og servering😊

Snille, gode mannen min❤

 

#overrasket #snillemannen #middagservert

#spagettiogkjøttdeig

6 kommentarer
    1. Så koselig. Her i huset er det mannen som kokkelerer. Hele tiden. Men da er det ikke snakk om grandis og pasta … og jeg må holde meg vekk fra kjøkkenet, helt til det skal ryddes. 😉 Da er jeg visst god å ha.

      1. Hehe. Du er heldig da😊 Men jeg koser meg på kjøkkenet, elsker å holde på med mat. Har det nok etter faren min😊 og mora mi holdt seg også stort sett vekk fra kjøkkenet.
        Men det er jo sååå godt å få ferdig servert mat innimellom 😊😊

    2. Det var jo hyggelig da..og bra du satte pris på det også 🙂 Mannen her baker brød og kan lage pizza og lapskaus ..men som regel jeg som lager maten..og han hjelper til :)) Klem <3

      1. Ja.jeg ble veldig glad😊 han kan nok når han vil😊 Å lage mat sammen er koselig.

        Pizza og lapskaus og brødbaking… slettes ikke dårlig 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg