Tror det blir en pilketur snart.

I går spiste jeg de siste ørretene jeg hadde i fryseren. 

Allerede mens de lå i stekepanna sendte jeg mld til noen om det var mulig å få til en fisketur på isen snart. Det har vært kaldt lenge nok til at det er trygg is nå. Og så flaks hadde jeg at det hørtes greit ut med en gang.

Jeg har ikke alt utstyret som trengs, men det kan jeg låne av gutta boys. De ville ut på isfiske de også, så det kan hende det blir mer enn én tur på meg i løpet av nærmeste fremtid.

Jeg har ikke vært på isen og fiska siden ungene var små. Det er på tide å prøve det igjen. Kanskje vi er så heldige å få en fisk eller to også. Det hadde vært kjempegøy. Jeg gleder meg allerede.

 

ØNSKER DEG EN FIN NY UKE ❤

9 kommentarer
    1. Så spennende!🤩
      Jeg har prøvd isfiske en gang, men fikk ikke fisk.
      Høres ut som du har bedre teken på det enn meg.🤗👍🏻

    2. Vedlig gøy, jeg har fiska mye på isen da jeg var barn og ungdom..
      Det likte jeg godt..
      Fisk er det beste som finnes og sånn fersk fisk da…deilig.
      Kos deg med planer og God kveld..🥰 klem..

    3. Det høres både spennende og koselig ut, spesielt siden det blir tur med gutta boys 😊 Fisk er godt, og det er en god følelse å spise når man har vært med og fisket selv. God tur! 🥰

      1. Takk 😊 Ja jeg er på jakt etter 50 km Januar. Har et lite håp om å klare det denne gangen 😊
        Jeg håper det blir en tur på isen i løpet av helga. Det hadde vært gøy å fått fisk 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg